Pro marody

Úkoly dělají nemocné děti samozřejmě až se jim trochu uleví. Když nestihnete vše, nevadí.

ÚKOLY Z MATEMATIKY DĚLAJÍ DĚTI JEN POKUD SAMY ROZUMÍ ZADÁNÍ

13.5. pro Valču a Matyho

AJ uč+PS  s. 50 cv.1
Čj uč s. 59 cv.3 (stačí ústně)
Vl s. 32,33 přečti si

6.5.-10.5. pro Valču

Čj PS s.26,27
M uč s. 73 přečti si růžový rámeček + cv.1,2, PS s.19 cv.1
M PS s.18 cv.9 (vynechej řádek Lesoně), s.19 cv.3
VL uč s. 28-32
AJ lekce 18 PS + uč + slovíčka

22.-25.4. pro Matyáše

AJ lekce 17,18
Čj ústně uč s.50 cv.2s.54,  přečti si růžový rámeček + cv. 2 
ČJ PS s. 24-25
M uč s. 66 cv.10,11, s.67 cv.13,15,16

11.4. pro Matyáše a Matyáše, Gabču, Eliáše, Valču a Emu

Čj uč. s.112 cv.4 (4 řádky)
M PS s. 14 cv.5(první dvě tabulky, s.15 cv.7

10.4. pro Matyáše a Matyáše, Gabču, Eliáše, Valentinku

Čj PS s. 22 cv.3
M PS s. 14 cv.3, s.15 cv.6

8.-9.4. pro Matyáše a Matyáše, Gabču, Olivera a Eliáše, Valentinku

ČJ PS s. 21 cv.4, s. 22 cv.1,2,4
M PS s. 12 cv.7, s.13 cv.1 a)b), s. 14 cv.4
Aj PS s. 45 dokončit

5.4. pro Stelu, Elišku, Matyáše, Matyáše, Terku, Nelu, Natku a Eliáše

Čj PS s. 21 cv.2,3

M PS s. 11/3,  s.12/5

4.4. Pro Stelu, Elišku, Matyáše a Matyáše

M PS s. 12 cv.6
Čj PS s. 20 cv.3,1 (dole)
AJ PS s. 44 cv.2

3.4. pro Stelu, Elišku, Gabču

Čj PS s. 20 cv.3

2.4. pro Stelu, Elišku, Gabču

Čj PS s. 20 cv.1,2

M PS s. 11 cv.2

AJ PS s. 44 cv.1,3,4

1.4. pro Stelu a Elišku

AJ PS s. 43 cv.5

ČJ PS s. 19 cv.2,3

M PS s. 10 cv.1 (dokončete, pokud rozumíte jak)

Vl uč s.23 (Král Jan a Eliška Přemyslovna) přečti si

14.-15.3. pro Emmu, Julinku, Dana Ž. a Olivera

Čj PS s.16 cv.3,4

M PS s.7 cv.1,2    uč. s.58 cv.14

13.3. pro Emmu a Julinku

Čj PS s. 16 cv.2,5

M PS s. 6 cv.5

11.-12.3. pro Emmu, Elišku, Julinku a Davida

Čj uč. 98 cv.5 (4 řádky), PS s. 16 cv.1,4
M uč. s.54 cv.12 a)-f) zapiš do školního sešitu
AJ (Julinka a David) uč s. 40 cv.2 - přečti si
Vl uč s. 17-18 Kosmova kronika

26.2.-1.3. pro Matyáše Hanzala a Matyáše Herziga

Čj PS s. 14 cv.8,9, s. 15 celá

M  PS2 s.4 cv.2, s.5 cv.3

Vl uč s. 15-16,přečti si kníže Oldřich a kníže Břetislav

25.2. pro Matyáše Ha., Emmu, Dana Ž.

Čj PS s. 14 cv.6,7

Aj PS s. 38 cv. 2,3

22.2. pro Emmu, Vojtu, Péťu a Olivera

Čj PS s. 13 cv.3,4
M PS s. 31 cv.6 - první řádek

13.2.pro Natku a Matyho

Čj PS s. 10 cv.4,5

M PS s. 38 cv.6 a)

12.2. pro Natku, Davida

Čj PS s. 10 cv.1,2,3
Aj PS s. 36 cv.1, s. 37 cv.4

11.2. pro Natálku a Gabču

Čj PS s. 9 cv.2,3

M uč s. 28 cv.3, s. 48 cv.1 (přečti co znamená rovnostranný a rovnoramenný trojúhelník)

AJ PS s.35 cv.5 

8.2. pro Natálku, Valentýnku a Julinku

Čj PS s.9 cv.1.+1a)

M uč s.45 cv.8

Vl Velká Morava - podívej se na video a prohlédni si aktivity pod videem

7.2. pro Davida

Čj PS s. 8 cv.3,4

Vl uč. přečti si s.6 Velkomoravská říše

5.-7.2. pro Natku

Čj PS s. 6-8

M uč s. 36 cv.5, s.37 cv.8 - postupuj podle Kimina návodu v rámečku nad cvičením

Vl uč. přečti si s.5-6 Sámova říše a Velkomoravská říše

18.1. pro Emmu a pro Julinku

Čj PS 2.díl s. 2 cv.3+3a)

M PS s.32 cv.10

17.1. pro Emmu a Davida

ČJ PS 2. díl s. 2 cv.1

M uč s. 42 cv.14 - zjisti kdo se dožil vyššího věku a kolik let by bylo Karli IV. v roce narození J.A.K.

AJ PS s.31 Emma cv. 4, David cv.4,5,6

17.12. pro Péťu a Nelu

Čj PS s. 31 cv.1 dole s.33 cv.1-očísluj slovní druhy

AJ uč s. 28-29 přečti si

Vl uč.přečti si s. 36-37

M PS s. 25 cv.5

10.-14.12. pro Péťu a Eliáše

Čj PS s. 30-31

Aj PS s.27,28 + s. 29 cv.3

Vl přečti si s. 35+  doplň zápis (přinesl bratr)

M procvičujeme zlomky

29.11. pro Elišku a Lukáše

Čj PS s. 27 cv. 1 + červeně podtrhni podstatná jména a urči rod, modře podtrhni slovesa

M procvič dělení se zbytkem, pokud nerozumíš, zkus dělení s názorným obrázkem

Vl uč s. 31 (povodí, úmoří)

28.11. pro Elišku a Tomáše

Čj PS s. 26 cv.2

26.-28.11.pro Lukáše

Čj PS s.25 cv.2,4,5  s. 26 celá

M PS s. 17/11, s.18 cv.4

VL uč s. 28-30

AJ  PS s. 23 cv.4,5 uč. + PS s. 24  cv.1

 

21.-22.11. pro Lukáše

Čj PS s. 24/4, s. 25/1,3

M PS s.17/12  dělení

19.11. pro Tomáše

Čj zopakovat vyjmenovaná slova po L, PS s. 24 cv.1,2,3

AJ uč.s. 22 cv.1 (přečíst), PS s.22 cv.1

pro Tomáše 14.-16.11.

M uč s.25 cv.10 a)b)c)d), s.28 cv.1+ přečti si informace pod cvičením

Čj uč. s.27 cv.10 (4 řádky)

Čt s. 27

Vl najdi na mapě nížiny - Polabská nížina, Hornomoravský úval, Dolnomoravský úval, Dyjsko-svratecký úval

 

22.-26.10 pro Emmu

Stela přinese PS AJ + pracovní listy

Čj PS s. 17 cv.3, s. 18 cv.1,2

DÚ: M pracovní list - slovní úlohy

M uč s. 21 cv.7 - vyber si 6 rovnic a vyřeš

M uč s. 20 pod cv.3 + s. 21 nahoře - přečti si, co je šipkový graf, jestli rozumíš, zkus s. 21 cv.8 

AJ PS s. 16 cv.1,2

VL přečti si v uč s. 20 - orientace v krajině

20.9. pro Olivera a Dana S.

 Aj uč s.9 cv.4 (ústně), PS s.9 cv.4

Čj PS s. 5 cv.11,12 s.6 cv.1 + a)b)

Vl - po návratu si řekněte o kopii zápisu 

19.9. pro Olivera

Čj PS s. 4 cv.10

M list (bere Eliáš)

18.9. pro Péťu a Olivera 

Čj PS s. 4 cv.7a)b), cv.8b), cv. 9a)

AJ PS s. 9 cv.3

12.9. pro Terku a Dana S.

ČJ PS s. 5 b) d)

M PS s. 7 cv.12